Böcker

Böcker

söndag 23 september 2012

I'm the doctor

Precis som man hade kunnat förutse blev Doctor Who-helgen väldigt rolig. Runt om på olika bloggar har det gjorts massor med inlägg och kommentarer kring den här underbara tv-serien. Det finns så många favoritavsnitt, monster och följeslagare som det är nästan lika kul att läsa om som att titta på. Och så kan man verkligen fundera över det här med de olika doktorerna. Går det att bara byta över till en ny, eller längtar man tillbaka till någon av de tidigare..?

Tack så mycket till Fiktiviteter som ordnat det hela! Hos henne kan man också läsa en sammanfattning av helgen och hitta länkar till andra bloggars inlägg.

Jag är också glad att jag hann med att delta i Doctor Who-helgen, trots att jag hade en massa jobb att göra under veckoslutet. Men det gick att hinna med bägge, som tur var. Vana läsare av den här bloggen har dock förmodligen märkt att det på sistone varit rätt tunnsått med recensioner. Den senaste tiden har jag varit så upptagen med jobb att jag knappt hunnit läsa något, än mindre skriva om några böcker. Jag har inte ens betat av högen med färdiglästa böcker som legat och väntat ett tag. Förhoppningsvis blir det bättre framöver. Litet lugn och ro vore väldigt skönt just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar