Böcker

Böcker

lördag 6 oktober 2012

Kontrast så här långt

Just nu har jag inte tid att skriva något mer utförligt om Kontrast, för jag måste hasta iväg till tåget för att åka tillbaka till Uppsala där dag två snart drar igång. Så här långt kan man dock konstatera att dag ett var mycket trevlig. Bland annat hörde jag en intervju med den kanadensiske science fictionförfattaren Peter Watts, som visade sig vara både intressant och underhållande. Jag måste läsa hans böcker! Väldigt rolig att höra var också Joe Abercrombie, som deltog i paneldiskussionen "Fantasy with a twist". Och jag fick två böcker signerade av honom, den ena syns på bilden nedan.

Nu mot Uppsala, där programmet för dagen verkar vara lika bra som igår. Och om inte annat får man träffa många trevliga människor där, både bokbloggare och andra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar