Böcker

Böcker

söndag 18 november 2012

Skuggornas bibliotek på Facebook

Nu finns Skuggornas bibliotek även på Facebook – om någon är intresserad, så ses vi där också! Adressen direkt till sidan är www.facebook.com/SkuggornasBibliotek. När jag kommit ur den förkylningskoma som jag varit i den sista tiden skall jag försöka lägga en länk till FB-sidan här i högermarginalen på bloggen.

På Facebook är tanken att det skall bli kortare inlägg nu och då om sådant jag läser, böcker i allmänhet och annat som jag känner att jag bara måste kommentera. Här på bloggen kommer det även fortsättningsvis finnas litet längre texter och framför allt bokrecensioner, precis som förut. FB blir ett mellanting mellan bloggen och Twitter, där allt man skriver som bekant måste hållas väldigt kort.

Med andra ord, numera finns Skuggornas bibliotek litet varstans. Det är helt enkelt så att en skugga sänker sig över världen, eller i alla fall över alla böcker... Muoahaaahahaaaa..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar