Böcker

Böcker

lördag 13 juli 2013

Sommarkänsla...


Så här ungefär känner jag mig när det är varmt och soligt. Visst är det trevligt på sätt och vis med sommar, men jag föredrar skuggan med en bok. Gammel-gother som jag lägger sig inte i solen frivilligt! Och jag kan avslöja att jag betat av rätt många titlar i min stora sommarläsningshög redan. Massor med Sandman har jag läst också, underbart! Litet lat har jag dock varit när det gäller att skriva recensioner, men de kommer framöver. Hur har ni det själva så här i julivärmen?

4 kommentarer:

  1. Läser äntligen om Dan Simmons Nattsommar,efter att ha hittat den på en loppis, den har verkligen allt.
    Stora mörka hus, ett litet samhälle på landsbygden med märkliga innevånare och barn som slåss mot ondska,
    det är min optimala sommarskräck.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sommarskräck är så underbart! Det där låter som väldigt bra sommarläsning! :D

      Radera
  2. Som tur är har vi fina och varma vinterdagar här så kan säga att jag har det finfint i solen jag med :P Det låter som du har det fantastiskt skönt. Hoppas det blir riktigt varmt nu i augusti också hemma.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har värmen gått ned så att det är rätt lagom faktiskt. Konstigt att ni har vinter där borta, det känns helt bakvänt! :D

      Radera